20. marts 2010

Sleep over og hyggelig weekend...

I går kom min veninde helt spontant forbi til øl, sludder og familiehygge. Hun blev og sov i nat og det var rigtig hyggeligt. Mathias havde dog for første aften i længe problemer med at sove og faldt til sidst i søvn siddende i Prebens arm inde i sengen. Jeg tror hans mave har drillet pga. luft og hyppig afføring. Noget må der være i vejen, for den dreng er ALTID så mild og smilende. I går aftes havde Rikke og jeg ham i bad og han skraldgrinede hele tiden og var bare så morsom.

Her til formiddag tog vi til Rødovre Centret for at bytte sko og fandt da også et par nye fra Nike i sølv, men kunne ikke bytte de andre unden min svigermors forbrugsforeningskort...surt. Men det løser sig, for vi skal derud igen på torsdag og se Sigurd Barret med Max. Jeg tager nok bussen derud med ungerne og så støder Preben til senere. De har iøvrigt den skønneste forrestning, Rebecca, derude. Der havde de en hvid tunika fra Tommy Hilfiger og den var fiiin sammen med mig ; ) Men skulle bestilles hjem i str. L. Så den kan jeg hente på torsdag, hvis den da sidder fint nok. Jeg har fået 4000 tilbage i skat og det er bla. hvad der skal forkæles med. Jeg skal også klippes, gemme 1500 til vores Londontur i nov. og så er der ikke så meget tilbage faktisk, så de skal bla. bruges i morgen på loppemarked i Virumhallerne : )

Når folket står op skal vi ned til Lennart, Mia og William til Lørdagshygge. Jeg har lige været i bad og skal snart til at pakke taske og gøre klar. Det er en dejlig weekend ; )

Ingen kommentarer: