17. marts 2010

Planerne blev ændret i en håndevending...

...og vi tog til et foredrag om sund mad som Gladsaxe Kommune tilbyder alle mødre. Det var godt og lærerigt. Jeg fik da nogle ting med mig hjem, som jeg ikke lige havde regnet med. Vi er nærmest lige kommet hjem, har forsøgt med en smule grød og det blev egentlig modtaget lidt bedre i dag og nu ser Mattis lige lidt babyeinstein, hvilket er Morens pusterum og drengens helt store hit, for armene kører spændte rundt. Om lidt har jeg jo lovet at hente Max tidligt og så skal vi hjem og slappe lidt af inden Preben kommer omkring kl. 17, så det viste sig at blive en lang dag. Men ovenpå en nat uden søvn er jeg forbavsende frisk, dog stadig tynget i hovedet af snot og træthed i kroppen. Men det går, for jeg ved at der nu er noget nyt jeg skal afprøve og at der i det næste stykke tid skal til at være en rejse i mad til baby og det er sku lidt hyggeligt og glæder mig, at jeg fik at vide, at jeg bare skulle klø på, for Mattis er klar : )

Ingen kommentarer: