8. februar 2010

Tak for jeres søde ord...

...det varmede op i min triste krop. Aftenen er gået godt. Preben tog ned til Lennart i Herringløse kl. 17.  Det er første gang vi er alene her om aftenen. De sidste par gange Preben har aftalt noget er det blevet aflyst. Jeg har faktisk gået og frygtet det lidt på en måde.
Mens Mathias fik en lur spiste Max og jeg mannagrød.Mathias vågnede lige til et bad, da vi havde spist og trods hvad jeg end havde forestillet mig, så gik det fint. Mathias sov kl. 18.50 og Max og jeg spiste tippis med dippis og tegnede på hans nye magnettavle, til han lige for lidt siden blev puttet med julesange og kram. Han er dog stået op et par gange indtil videre ; ) Nu er der snart fred til en tur i WOW.
I morgen skal vi til møde på en privatskole og måske have Max skrevet op.
Det bliver da spændende : )
Jo og så ringede min veninde i Jylland..Anna til mig. Hun er god til at ringe i modsætning til mig. Vi fik snakket lidt om min bror, som hun også kender (som min bror) og som forældre på deres friskole. Hun er god at sludre med. Tak Anna Banana!

Ingen kommentarer: