19. februar 2010

Social forplejning og utilpashed...

Igår var min kusine og hendes datter her fra kl. 3 og til om aftenen. Det var hyggeligt : )
Mathias har i et par dage ikke rigtig spist som vaneligt. Der har snilt gået 5-6 timer mellem hver flaske og han virker ikke helt frisk. Bliver nemt overtræt og græder helt vildt, når han skal sove. Det er det samme her til morgen, hvor knap 5 timer siden sidste flaske, men måske er det bare sådan det er lige nu.

Max vågnede og beklagede sig over ondt i nat..ved ikke helt om det var maven eller hvad. Han kommer stadig ind hver nat på et eller andet tidspunkt. Men nu går det okay, for det bemærket det knap nok.

Her til morgen er det så mig, der har det underligt. Ondt i maven, lidt kvalme og utilpashed. Der er noget i luften! Puha, det er ikke rigtig rart. Har det virkelig dårligt lige nu. Om 10 min kommer min svigermor og vi skal til Rødovre og senere kommer min bror og børnene til et visit : )

1 kommentar:

Sus sagde ...

Pyha det lyder ubehageligt. Jeg håber at I alle hurtigt kommer over det, hvad "det" så end er, og at du får en hyggelig tur til Rødovre med din sviger :)