17. februar 2010

Så skal min mor hjem igen...

...hun har været en stor aflastning i disse dage. Lejligheden er ren, der er fastelavnsboller i fryseren og Mathias har vist fået dækket sit behov for skødehygge. Så kl. 16.30 i dag skal hun med toget og der kommer Max også hjem vinterferiehygge med Farmor, Flemming og kusine Bianca. I aften skal jeg nyde, at vi igen kun er os selv, for det er jo altid noget andet og så skal jeg vist slå hjernen lidt fra med en spil WOW, hvilket jeg også glæder mig til.
I morgen skal Max i børnehave og vi skal igen finde vores rytme Mathias og jeg. Fredag skal jeg med svigermor i Rødovrecentret og kigge efter garn til en bluse til Max. Senere på dagen kommer min bror og børnene på besøg. Et sjældent besøg, så det bliver Max rigtig glad for : )

1 kommentar:

mette b sagde ...

Sikke en masse dejlig vinterferie til jer alle :)
Og det er da en kæmpe gave at have mor på besøg og at hun ovenikøbet giver en hånd med - skønt :)