7. februar 2010

Jeg er sku lidt en slatten nudel...

in real life og her på bloggen og kan egentlig godt forstå, hvis i er ved at opgive mig helt!
Men min krop gør ondt, cellerne er energitomme og mit hoved indeholder ikke andet end en tom tavle. Jeg aner ikke lige hvad jeg ellers skal skrive. Men jeg flygter ind i WOW-land og lader mig underholde og udfordre derinde. Jeg er begyndt på Jussi Adler-Olsen, men nej...jeg tror sku min IQ er på debil-status for tiden. Jeg orker intet. Vi er småsløje hele banden herhjemme og det er nok også det. Ha' em dejlig søndag derude : )

4 kommentarer:

Lavendel sagde ...

Det går over - vi ved, du er der! Alle har perioder med ingen ork! kram

mette b sagde ...

Jeg synes bare du skal nyde din flade periode. Jeg gider godt vente på, at du orker igen.
Knuser fra
Mettte

Skribenten sagde ...

Jeg venter på dig, og er jo iøvrigt selv helt nede på sutterne. Jeg orker heller ikke meget i disse dage, så jeg har dømt februarblues i udbrud.. ;)

Jeg ønsker dig god mandag og sender knus
Henriette

Unknown sagde ...

Lone, Mette & Henriette: Dejligt at vide at i venter derude : )