17. januar 2010

Og så på en dødkedelig søndag...


...modtog jeg disse ord fra Henriette ...fordi hun trods to små børn og nogle gange har mange tunge tanker, altid har overskud til lige at blogge om stort og småt. og denne søde tanke "Kreativ blogger".

8 sætninger om mig selv...

1) Jeg er næppe så kreativ som jeg kunne ønske mig, men drømmer stort og det er et af mine stærke kort.

2) Jeg er super energisk ind imellem og det er som et narkotikum...skræmmende og fedt, for der sker noget, når jeg har det sådan.

3) Jeg kæmper ustandselig for at blive et godt menneske..rent moralsk, men også bare sådan at min grundfølelse skal blive mere glad og kærlig i stedet for at være på vagt og alvorlig.

4) Mine tanker er knudrede - jeg tænker meget og hele tiden.

5) Jeg har i mange år kæmpet med mit syn på mig selv og jeg har udviklet mig fortryllende meget, men min blog bærer præg af, at der stadig er arbejde til mig og det ser jeg som noget positivt : )

6) Jeg er meget stolt af min lille familie. Max er lidt som jeg selv, energisk og snakkende og så er han meget kærlig og åben. Mathias er smilende, pludrende og utrolig mild og glad altid. han er en nem og dejlig baby. Preben er min trofaste støtte, ven og kæreste, for vi er stadig kæreste og vi har det SÅ dejligt sammen. Vi har et bånd der er meget stærkt efter mange års udfordringer. De 3 drenge gør mig glad hevr dag og gør at jeg altid har noget at glæde mig til.

7) Jeg elsker loppemarkedet i Lyngby....det er min altoverskyggende hobby

hele sommeren igennem.

8) Jeg er typen der ser mig selv om een der samler til et kludetæppe. Indsamler viden og uden at sætte mig dybt ind i hele emnet åbner jeg lidt for posen og føler så jeg ved alt og går glad videre til næste emne.

Jeg sender stafetten videre og vil hylde følgende blogejere : )


Mette  - for en ærlig, kreativ og inspirerende blog og altid opbakkende og søde kommentarer : )

Jeannette Mariae - for hendes poetiske tekster, lyse sind og næstekærlighed.

Christina - for det ærlige indblik i hendes liv, kreativ inspiration og meget søde kommentarer her på bloggen.

Tak til jer 3 og alle andre jeg læser med hos. I giver mig alle noget at tænke over og se på hver dag og det betyder så meget for mig : )


3 kommentarer:

mette b sagde ...

Ej, altså, Rikke, det var sletikke gået op for mig! Tusind tak, hvor er det sødt af dig. Og det er jo gensidigt. Jeg holder jo rigtig meget af at læse hos dig. Både om de svære og de lette ting i tilværelsen. Og du er god til - og det er bestemt ikke kun hos mig - at give konstruktive kommentarer til os andre.
Knus fra Mette

Unknown sagde ...

Mette: Tak, søde du : )

Jeannette Mariae sagde ...

Tusind tak, kære du.