21. december 2009

Jeg er træt...

Mest fordi jeg har bivirkninger efter gårsdagens sprøjte. Jeg vågnede i nat med kulderystelser og ømhed i hele kroppen af at spænde. Bivirkninger har ikke engang været på det højeste, men jeg er da mærket. Da jeg havde hentet Max kom Preben også hjem og vi kørte til Herlev, hvor jeg fik mobilen hentet, der er rigtig fin, frimærker til de pakker, jeg skulle have sendt i dag. Men det bliver i morgen, jeg orker intet nu. Mathias sover endelig, det tog lidt tid og nu er jeg på nettet og lede efter handsker til Max, strømper mv. Lige nu sidder jeg og vander høns over Bubber, der er på plejehjem. Han formår virkelig om nogen at stille de svære spørgsmål. Han er nu en dejlig mand, sød og kærlig. Det er ubærligt at tænke tanken om at skulle undvære de 3 jeg elsker - mine drenge. Tænk efter mange mange år at skulle undvære hinandens varme, kærtegn og kærlighed- Puha

2 kommentarer:

FruE sagde ...

Jeg så lidt af Bubber programmet i går og jeg må indrømme, at jeg ikke synes han klarede det så godt i det her program. Jeg synes han går fysisk for nært, når han står og aer og berører folk på den måde.

Håber du har det lidt bedre nu efter sprøjten.

Rigtig god jul til dig og dine kære.

Knus

Unknown sagde ...

Fru E: det var egentlig det jeg syntes var godt, for jeg tror man har en tendens til at undlade at spørge ind og at være nær når det kommer til de gamle. Før hen holdt jeg altid mim bedstefar i hånden, men som årene er gået gør jeg det ikke mere. Jeg føler mig ikke så tæt mere. Jeg synes det er fantastisk at han er så ligefrem og når han sp åbner op for et sår, så følger han det også til dørs og trøster og opmuntre.