30. december 2009

Indkøb, hygge med den nye Ipod og gamle cd'er

Vi har været i Lidl efter bordbomber mm., i føtex efter skinke og grønlangkål og så i Netto til sidst. Vi skal som i nok kan regne ud...hamburgerryg, grønlangkål, brune kartofler og små magnumagtige is til dessert. Så skal vi også have lavet hjemmelavede flødeboller på en bund af kransekage dej, da der ikke var marcipan. Så vi kom hjem sådan ca. 700 kr. fattigere med mange poser til de næste par dage. Grotesk ; )
Nå men nu sover drengene og jeg er i gang her ved den bærbare med at lægge mange af mine cd'er over på min fine røde Ipod, der er super dej. Preben ser en film om seriemorderen Albert Fish - the gray man. Føj for fanden da. Men jeg prøver på at abstrahere fra Preben hobby og holder mig på den lyse sti i livet...hi hi. Glæder mig over nostagien ved at genhøre gamle cd'er og får det hele samlet på et sted. Dejligt : )

Ingen kommentarer: