13. december 2009

3. Søndag i advent



Så gik den søndag. Preben har sat sig til at se Saw 6, som allerede nu fra sidelinien ligner en sekser. De er nu klamme og uhyggelige nok i sig selv, men at se dem med at halvt øje, fordi man er nysgerrig er dog værre ; )

Jeg har været meget træt i dag, har endda taget en enkelt lille morfar her til aften. For lidt siden fik jeg Mathias til at sove og vil nok også snart i seng selv. Jeg savner at kunne få tid til at læse lidt, spille lidt wow, men i dag orker jeg ikke helt at gøre andet end at gå i seng og se at komme til hægterne igen. I morgen kommer Rikke, som er en gammel kollega forbi kl 10 og ellers skal jeg slappe af sammen med Mathias.

1 kommentar:

mette b sagde ...

Godt, du kan sove. Det er så udmattende i sig selv at have spædbarn også selvom det er den største glæde :o)

KH Mette