19. november 2009

Har stadig overblikket....

Et styks svøbt baby ; )

...og tak for det. Hader når jeg føler mig hægtet af og ude af kontrol. Længe leve en kontrolfreak : )
Men morgenen er gået fint. Max kom ind kl. 8 efter en lidt hård nat med host og besøg i vores seng. jeg var oppe 2 gange i nat og give Mathias mad, egentlig bare fordi aftenens sidste måltid var lidt tidligere end normalt og så rykker det ved hele natteshowet. Nå, men jeg er frisk igen i dag, havde ondt i halsen igår og det er dog lidt bedre med det. Max var også ved godt mod i morges og vi gik mod vuggestuen med en stadig sovende Mathias. Så det kunne jo ikke være nemmere. Preben henter Max og jeg har lidt lidt tid med ro og fred. Mathias har sovet det meste af dagen væk, det er vildt underligt at have sådan et barn, der sover så godt. Når han så er vågen, så er han nysgerrig og udhvilet. Så han spiser, kigger, smiler og sover virkelig sin dag væk.
Min svigermor hentede mig kl. 11 og vi tog til Rødovrecentret. Hvor jeg fik købt gave til den 30 års fødselsdagsbrunch vi skal til hos Sara på søndag, jeg fik købt barnets bog til Mathias og hentet piller, så jeg kan gå i gang med min sprøjte på søndag og ikke skulle have det af H. til af bivirkningerne. Min økonomi er ikke helt så god, men det tror da pokker. Der er jo gaver der skal købes. Så kontoen er i minus, da jeg har lagt ud for mig mor. Heldigvis. Men det er sku ikke fordi man sparer penge af at gå på barsel. Jeg kan med lethed bruge dem alligevel. Nå, mathias kalder på mig ; )

Ingen kommentarer: