2. november 2009

Endnu en hyggelig dag

I morges kom Sara, som er en gammel kollega fra MacD tiden, som jeg er begyndt at se lidt til igen. I lang tid har hun været ramt af diverse "lynnedslag", men det glædede mig, at hun nu havde rigtig gode nyheder og nyheder der gør hende lykkelig. Det har du fortjent!!!
Hun skulle jo også se lille Mathias, der var vågen til lejligheden. Han fik et smart badehåndklæde, hvor man tager den om nakken, som et forklæde og så kan man lige vupti tage babyen op af badet uden at skulle fumle med håbdklædet. Det skal prøves i aftes, når Mathias skal i bad. Han fik også et lille farvestrålende legetøj til at bide i især : )

Da Sara var gået kørte vi lige et smut ind til Royal Copenhagens lagersalg for at købe noget fint for de penge vi har fået af Mor og Far, men endte med at køre i LIC og fik købt en mælkehvid vase i Megamussel i stedet for nogle af pengene og resten gemmer vi. Nu er Preben nede for at hente Max og om lidt over en time skal vi hjem til Farmor og Flemming. Så dagen blev lidt mere hektisk end det var meningen. Heldigvis sover Mathias efter en flaske og en gang zoneterapi, der gerne skulle få gang i maven.

I morgen skal jeg til frisøren hos Sundform og det er en gave fra Preben til den forpinte mor ; ) det glæder jeg mig til. Imens kører Preben ind med vores knive der skal slibes og ellers skal vi bare være herhjemme og lade roen falde over os. Hvis vi kan mærke at Mathias er urolig i morgen, må Preben blive hjemme og så kører jeg selv derind. Nu vil jeg strikke lidt og tømme hjernen. I morges da jeg sad og gav flaske havde jeg det præcist, som jeg havde førhen når jeg havde fået min sprøjte med Betainteferon. Fantomsmerter? Meget mystisk. Som influenza...ondt i led, hoved og nakke især. Heldigvis er det næsten væk i dag, men det er nok bare hele fødslen, der sætter sine spor. Jeg skal blive bedre til at lytte!!!

Ingen kommentarer: