11. oktober 2009

Søndags sløvhed

I morges efter en gang mannagrød til mig og hirsegrød med speltflager til drengene legede vi biograf herhjemme. Vi fik topmadrasserne ind foran fjernsynet og dyner, puder og bamser blev også slæbt ind. Max holdt koncentrationeni en lille halv time til Madagascar 2, som vi kun har med engelsk tale. Men tullede så rundt omkring os med hans nye pengekasse. Jeg glæder mig til han gerne vil se film, det kommer nok snart. Han sov små tre kvarter i sin egen seng til middag og kom så listende ind i soveværelset, hvor Preben og jeg også sov middagslur. Så han fik da et par timer. Nu har jeg lige skiftet ham og da han var lidt varm, så tog jeg lige hans temperatur. 38,8. Han har ikke spist så meget de her dage og har haft lidt med maven tror jeg og er snottet. Så jeg tror jeg må holde ham hjemme i morgen.

Ingen kommentarer: