19. oktober 2009

Restituerer og venter...

Det er vist hvad jeg har lavet i dag. Jeg har stadig lidt i halsen, åndenød og ondt i hovedet. Men ingen tegn på nogen fødsel dog. Jo altså, min mave er hård det meste af tiden og babyen er mere stille, så jeg er da ret så sikker på, at der ikke går vildt lang tid. I dag er lennart kommet på besøg og de sidder og ser Topgear. Max sover. Så aftenen er min - ligesom det meste af dagen har været. Der er ikke så meget at fortælle, jeg er i ventemode og foretager mig mindst muligt. Tænker, spiser, spiller WOW, blogger, husker de sidste ting som at oplade mobil, kamera og lægge bleer frem mv. Ikke noget af betydning...bare lige hvad der falder mig ind. Jeg venter!

3 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Det er så spændende. Jeg sender gode tanker til dig og forestiller mig, at jeg er med under din kommende fødsel.

Måske det bliver i dag på min fødselselsdag.

Kærlig hilsen fra engen ;-)

Lavendel sagde ...

Ja, det må da blive i dag! Men ud kommer han, det ved vi da! knus

Unknown sagde ...

JM: Ja, 20 er et godt tal. Det ville jeg gerne, men der er absolut ingen tegn. Du må gerne sende good vipes i min retning, det ville være dejligt : )

Lone: Ja, for pokker, nu gider jeg da heller ikke vente mere. Men alle de der åndsvage tegn man venter på udebliver bare helt, så jeg venter og venter. I går aftes sparkede han virkelig, så jeg tænkte, at der snart ville gå hul. Vildt væmmeligt.