7. oktober 2009

Masser af gaver til Preben

Endnu en gang har jeg været heldig på shoppefronten. Fik mere for pengene end jeg regnede med og virkelig lækre ting, synes jeg selv ; ) Så budgettet blev overskrevet, hvad det jo nemt gør og alligevel fik jeg meget for pengene. Preben har fødselsdag d. 21 nov. Men da der jo er en lille på vej, så ved jeg jo også, at det er nu overskuddet er der og hans julegave kan heldigvis bestilles over nettet og resten må jeg ud og købe når den tid kommer. Men det er sådan en dejlig fornemmelse, at der er styr på tingene. Ved godt det lyder enormt kedelig...men ahhhh. Fik også købt 2 x the. En julethe og en gold thea fra pickwic, som smager uhmmm. Fik købt 5 par strømper, hvoraf et par var varme. Men de havde kun 37/41 og da jeg er 37, så virker de lidt store i det. Pyt, de var billige og fine nok til hjemmebrug. Der var bleer på tilbud, så det købte jeg også. Så der blev slæbt, da vi kom hjem igen. Min svigermor var så sød at tilbyde, at tage med mig til Fisketorvet, så det var dejligt. Om en halv times tid skal Max hentes og så skal vi vist bare slappe af i aften. I morgen skal jeg først til psykolog, så ud på arbejde et smut...som er på vejen og så til jordmoder. Max skal hjem og sove hos Farmor og Flemming, da vi skal til Forældreaften på Herlev Hospital. Han skal sove der ovre sammen med sin kusine. Så det bliver en lang da for alle. Nu vil jeg bruge den sidste halve time på afslapning. Jeg er nemlig lidt træt efter turen og en nat med uro i kroppen..igen igen. Jeg føler mig dælme klar!!!

Ingen kommentarer: