7. oktober 2009

En hyggelig eftermiddag...

Serum, creme og mascara fra Estée Lauder
fik vi i prøver i dag og det står på go-get listen, når det jeg har er brugt op. Men det skal findes som nyt på Trendsales, for ellers skal jeg slippe 500-700 pr. creme. Pyha!!!



...sammen med mine 2 drenge er nu ved at være slut for Max's vedkommende.
Jeg hentede Max i vuggestuen lidt over 3 og han havde været i sejlklubben i dag og desværre faldet i søvn på vej hjem i bussen, da de var kørt en omvej i dagens anledning. Så 10 minutters powernap = nul lur da de kom hjem. Så Preben er på vej til at putte ham lidt før end sædvanligt og Max virker nærmest lidt lettet over det.



Da jeg havde hentet Max i klapvognen gik Prebens os i møde og Max og jeg havde et ønske om at tage på biblioteket. Mest fordi jeg nok mente, at der skulle være lidt hyggeligt for den trætte lille dreng, der egentlig har virker okay med den smule søvn han nåede. Så vi kørte til Gladsaxe Hovedbibliotek og der hyggede vi os en lille time, derefter gik vi over på McDonalds for nemheds- og hyggens skyld og så hjem og blive klippet...både Max-mand og Farmand. Nu er alle badet og lidt matte efter en meget lang dag i turens tegn.



Jeg er mere end tilfreds over Prebens gaver, der er i hus. Men ved også, at jeg har brugt rigeligt af penge i denne måned og må lige holde lav profil resten af måneden. Det har været lidt som om jeg godt ved, at jeg snart ikke får så meget tid til at bruge penge, så derfor gør jeg det nu og falder hele tiden over ting, jeg er vild for at eje. Typisk ik?

Ingen kommentarer: