12. oktober 2009

Hmmmm what to do...

Jeg er gået helt i selvsving og aner faktisk ikke hvad jeg skal tage mig til i dag.
Der må da være nogle projekter jeg kan komme på....tænke tænke...
  • Jeg skal have vasket vinduer i vores soveværelse og på Max's værelse ser de indvendige vinduer herrens ud, så dem skal jeg også efter. Så det var da et projekt i sig selv og noget jeg kan gå i gang med i morgen.
  • Preben skal have samlet Lillebrors seng og så skal jeg have den redt og gjort klar med lyskæde mv. Det er ikke noget der tager oceaner af tid. Men noget jeg glæder mig til at få gjort.
  • Tøjet skal lægges sammen og jeg kan jo gå i gang om lidt med det der er tørt. Det er med at være med mht. vasketøjet, gider ikke have et læs liggende lige i disse tider.

Jeg vil gå ind og lægge vores tøj pænt sammen, vi har nemlig åben klædeskab og hylde system og det ser ikke pænt ud, når det ligger og roder. Så det kunne jeg da bruge en times tid på og så hente Max tidligt : )

UPDATE - Nu har jeg ordnet hylder med tøj og lagt tørt tøj sammen, så nu vil jeg bestille et par gaver til Preben og så hente Max. jeg vil nok tage den sædvanlige tur over i Kirkeparken, det gør vi næsten hver dag. Sådan en lille omvej, det nyder han meget : )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Rikke
Ja det er det med at finde på noget, jeg gik til Fakta for at få luft og de 30 min motion de anbefaler. Mht. frisørskolen så jeg en annonce om en frisørskole på Amager, men kan ikke huske hvor, jeg har sat en kollega i gang med at undesøge det. Kærlig hilsen Jette

Unknown sagde ...

Tak, så må jeg lige finde ud af om det er nu eller jeg skal vente lidt, for jeg har sagt til Preben, jeg har øsket mig et gavekort. Jeg venter nok bare lidt og så ringer jeg når jeg engang har født tror jeg. Nu får vi se. Kan bare ikke forstå hvor den inde ved pip-kvarteret blev af. Mystisk..