31. oktober 2009

Gaveregn

En rigtig sød buket fra Farmor & Flemming : )
Tøj, bog, hjemmesko, gavekort, legetøj og en tøjhund. Dejligt : )

Jeg fik dette fine lys, en engel til juletræet og 2 øko-øl

I dag stod denne fine røde buket fra Prebens onkel og den lyserøde stod herhjemme fra mine forældre, samt 1000 kr. til Preben og jeg, som vi skal hygge os for : ) Jeg fik også en creme fra Origins. Desuden fik vi et klippekort af mine kusiner på 3 ganges pasning af Max, det var en rigtig god gave. Preben vil også give mig en klipning hos Sundform, som jeg skal have bestilt. Lige noget jeg kan bruge lige nu : )

Max har også fået nogle gaver, en bog med Kaj & Andrea der synger Bakke Snagvendt og en Dublo ambulance af Mormor og Morfar, som var et hit, en bamse af underboen, modellér af Farmor & Flemming og en eventyrbog, der er pænt dekoreret med Max's nye tusser ; ) Men man kan da stadig læse i den. Dejligt : )

1 kommentar:

Anonym sagde ...

God ide med at tage foto af alle gaver og blomster, jeg tænkte på at sige det, men I kom først, sikke fine ting I alle har fået. Fortsat held og lykke fra Farmor