1. oktober 2009

Dagens gevinster


Så er der købt vinterjakke til søde Max og der sparede jeg 100 kr. Den slags er jo lidt dyrt, men 450 kr. var hvad jeg havde regnet med. Så fik jeg købt små skindfutter til ham til vuggestuen. I Bog & Idé fandt jeg en Laura-bog, som er hittet om at gå til lægen og det var jo lige det redskab, jeg stod og manglede. For Max har lægeskræk nærmest efter de gange, han er blevet vaccineret. I uge 42 skal han nemlig til lægen og have kigge på en forsnævring et vist sted og jeg ville gerne prøve på, at han skal have en okay oplevelse og hvis han nu græder skal det være fordi der er noget der gør ondt og ikke inden vi er gået ind. Så jeg købe Laura bogen og fik den pakket ind, så når vi er kommet hjem ligger der en gave og så kan vi bruge noget tid på at kigge i den, hvor der er små låger der kan vender. Den er bare så fin.
Som i ser er min nye vinterfrakke kommet og den passer fint...mest til efter fødslen. Jeg vil nok lige vaske den og så er den klar parat til vinterstart : )

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Oh, det der lægebesøg med de er små, er ikke til at holde ud. Jeg har netop bestilt tid til Antons vaccination. Uff.....

Du ser super dejlig ud i din nye jakke, hvornår er det du skal nedkomme ;-)

Unknown sagde ...

JM: Tak, hvor er du sød. Jeg er sat til d. 21 okt. ; )Ja, jeg er glad for frakken/jakken ; )

Det er synd, at det skal være sådan en pine de første par gange de ser en læge, Max's tandlægebesøg gik også helt i hårknude hvor vi begge faktisk endte med at græde, for det var bare sådan en dårlig oplevelse for ham.
Knus til dig og Anton