23. september 2009

Så blev det da efterår...

Med jævndøgnet kom efteråret vist også. Sikke koldt det er i dag. Måske man skulle tænde for varmen?
I går aftes gik mit bækken helt amok, jeg havde virkelig ondt og gik rundt som en gammel kone. Det hjælper sikkert ikke på sagen, at jeg havde været på farten hele dagen. Ikke at jeg skridtede ud som en anden hest igår. Men jeg gik da en del og lå på ryggen i 75 min. og hold op, hvor jeg mærkede det. Så i dag skal jeg sidde og ligge, og ikke meget andet. Så på den måde er det et fremragende vejr i dag og nu skal jeg snart lave en kop the og tænde levende lys. I går gik jeg faktisk og tænkte, at jeg glæder mig til vinter og varmt tøj. Lange gåtur med barnevognen og hygge....masser af hygge : )

7 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Håber, at du snart bliver 'forløst' for de irriterende gener.

Jeg holder også meget af det vinterhalvår, der startede i går præcis kl. 23.18, det er en dejlig tid.

Knus ;-)

Unknown sagde ...

Ja, især når man kan nyde den med lillemusen herhjemme og gå ud når man selv vil. For når man arbejder er det ikke altid lige fedt at skulle tidligt op i mørket. Men denne vinter skal nydes. Jeg har taget forskud på julen for længe siden emd julethe og en julecd hørte vi da også en aften, for det er bare så hyggeligt og derfor kan man jo lige så godt sprede det lidt ud : )

Skribenten sagde ...

Hygge må der til, men jeg er lidt bekymret over dit bækken. Jeg husker at du skrev at du ikke lige vidste om du havde bækkenløsning. Jeg syntes altså at det virker sådan, eller ihvertfald at din krop fortæller dig at du skal tage vare på dig selv.

Mange hvil, gode sko, ingen tunge løft, langsomt op ad trapperne, og ingen forkerte vrid i lænd og ryg er det jeg håber at du husker på.

Ved godt at det er svært med mindre børn at efterleve det. :-)

Hyggen skal du virkelig nyde og bruge nu, inden baby kommer, for til den tid er der mindre tanke for at huske det. Og dog... er der noget mere hyggeligt og vidunderligt end at sidde der og amme/flaske sådan en lille smuk skabning?? NIKS

Rigtig god dag og knus
Henriette :))

Skribenten sagde ...

PS: en julecd specielt med klassisk musik er også en favorit her hos mig i denne tid. Men sig det ikke til nogen.. *fnis*

Gittemay sagde ...

Jeg er så glad for denne årstid. Elsker når der er regn og rusk og halvmørkt - og masser af gyldne farver :-)
For det betyder levende lys og masser af inde-hygge...

Det lyder som om, du har bækkenløsning...ikke videre skønt, men der er heldigvis en kur :-)Kan så godt genkende det, du beskriver.

KH Gittemay

Unknown sagde ...

Henriette: Vores er Mariah Careys julecd og så en gammel opsamling vi købte i New York med alle gamle klassikere i oprindelig udgave og jeg er ikke spor flov og ville med glæde sætte mig til at se Jul i Valhal, som jeg også holder meget af. Jeg prøver på at gøre alle de ting du beskriver. jeg går ikke ret meget, er mega langsom og løfter ikke ret meget. men som du siger, så er det svært. Men igår aftes var det slemt og i dag lidt bedre, så jeg må bare tænke mig lidt om : )

Unknown sagde ...

Gitte: Ja, en fødsel ville da være ret god kur lige nu ; )

Tak for de gode kommentarer alle "mand".
Knus til jer alle ; )