16. september 2009

Projekt nr. 7.. oprydningen er sat i gang nu.

Jeg tog lige hul på skabene i gangen som er dybe og store og jeg kunne vel nok have ryddet mere op og ud. Men har da fået hul på det værste rod. Nu er der det store skab tilbage, hvor jeg faktisk tog en tørn her da min mor var her, men der mangler stadig lidt overblik, så den må jeg tage fat på. Nu fik jeg lige ringet til Mie efter jeg havde haft Svigermor i røret, så vi kan komme ind og se Pigen der legede med ilden, jeg glæder mig : )
Planerne for de næste par dage er; kontrol på neurologisk ambulatorium i morgen kl. 9, hvor jeg kan fortælle, at jeg har fået testet indhold af B12 og den var normal og skal så høre om den skal ligge højt, for det har jeg hørt den skal. bagefter tager jeg i føtex og henter en gratis barselspakke og oser lidt, bagefter skal jeg hjem og gøre lidt rent tror jeg. Fredag skal jeg med på personale weekend i Hornbæk på Ewaldsgården og det bliver nok meget hyggeligt. Vi skal sove der til lørdag og så tager jeg nok hjem efter frokost. Resten af weekenden ligger lidt åbent indtil videre. Jeg skal lige have den andensidste loppetur med og så kan det jo være vi skal i svømmehallen : )

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Husk nu at slappe lidt af ind i mellem, kære du. Jeg bliver helt forpustet ;-)

Unknown sagde ...

JM: Åh ja, men der er jo også 5 uger igen. Jeg har slappet meget af i denne uge synes jeg. Og det nyder jeg rigtig meget. Du kan tro jeg er ved at være ekspert i WOW : )