26. september 2009

Hygge i Kulhuse

Max er vild med at tage sin cykelhjelm på...godt nok den falske vej, men det ser nu meget sødt ud med bælgøjne og det hele : )
Fru Vomse fandt en træstub
Max og Flemming finder kviste som Pyro-farmand kunne brænde af i en tønde. Preben elsker det og det gør jeg faktisk også. Vi lavede altid bål oppe hos os, da vi var børn.
Tønden : )
Farmor og herself : )

Vi kørte til Kulhuse i morges og tog morgenbrød med. Farmor og Flemming havde været deroppe siden igår og så havde inviteret os igår, det er hyggeligt med lidt spontanitet : )
Max susede rundt i den tid vi var der - kun afbrudt af frokost og en lur sammen med mig. Han nød det rigtig meget og så mærker man, at hus og have ville være guld værd. Han var lidt vrøvlet efter luren og her til aften. Sikkert udkørt. Han har hostet en del og nu har det sat sig lidt som astma. Så efter en halv time uden han sov, gav jeg ham lidt zoneterapi for astmatisk bronkitis og så faldt han også til ro. Preben er til poker og jeg skal bare nyde at være mig selv og opholde mig her eller foran fjernsynet og så i seng og læse senere : )

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Sikke en dejlig dag I har haft i sommerhuset...

Jeg holder også meget af afbrænding i tønder. Det er så hyggeligt.

Knus ;-)

Unknown sagde ...

JM: Lige præcis..Kram