17. september 2009

Dagens indkøb

Jeg fik indkøbt lidt fra vores seddel fra igår. D-dråber, bleer, 2 sutter, 3 par strømper, en Peter Plyd strikhue med vanter, 2 par strømpebukser, modermælkserstatning, 2 par hvide strømper til Max, en gavepakke fra Føtex med alt muligt godt bla. Lamaze fidus til barnevognen, hvilket var super godt, flere bleer, badebleer, ammeindlæg, olie, vådservietter og en lille vaskepose. Så nogle fine ting kom jeg da hjem med.
Elsker disse bluser fra Vero Moda med lidt puf i skuldrene og strech. De sidder rigtig godt og kan nå heeeelt ud over maven. Fandt en i råhvid og med matchende tørklæde til 210 kr. for begge dele og så er jeg som ny og kan føle mig lidt fin i morgen, når jeg skal på Personaleweekend (døgn) i Hornbæk. Heldigvis kan den jo sagtens bruges bagefter og når jeg kender min evne til at få pletter på alt hvad jeg har der er hvidt, så holder den næppe så længe.
Da jeg så stod med alle de her ting og en kæmpe indkøbspose fra Føtex, kom jeg til at se på min finger, da jeg fumlede med poser, pakker og kasse....en fuglelort på min finger. Lækkert. Det skulle jo bringe held at blive skidt på...meeeen : )



2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Jeg synes det er så dejligt med de lister, man kan strege ud på igen.

Fugleklat... Det betyder lykke, men du har da ret, lækkert er det ikke.

Knus ;-)

Unknown sagde ...

JM:Ja, laver tit lister og så bruger jeg dem ikke engang altid. Men de var dejlige at lave. I dag kan jeg sætte over halvdelen af stregerne over de ting jeg fik købt. Vi har nelig også hentet en skråstol med Peter Plys og co : )
Knus