21. august 2009

Pyha...

...er nu færdig med at rydde op, tørre af, støvsuge, ligge tøj sammen og er helt svedig. Nu er hjemmet klar til gæster og almindelig velvære, for et rent hjem er sådan et, jeg har det bedst i.
Jeg havde så svært ved at falde i søvn igen i nat, var varm og havde mega hovedpine og så var Preben og jeg blevet "uvenner" over noget dumt. Vi talte bare ikke ret meget sammen hele aftenen, jeg var mut, han var i et underligt humør, som han selv sagde. Men det er heldigvis bygones. Ikke noget der hænger ved os i dag.
Vi bruger meget tid på at snakke navne til den lille nye og er ikke helt enige. Jeg har så svært ved at synes om et navn, som jeg godt ved han ikke kan lide. I dag er det Mads-Emil, som preben kan lide, fordi der er et barn der hedder det på hans arbejde og han er sød. Det navn kan jeg også godt lide. Men Mads-Emil Bruun Berthelsen er lidt langt og et af mine kriterier. Ikke lange besværlige navne til vores børn. Men Mads er sødt og det er Emil jo også hver for sig. Julius er stadig også et fint navn...
I dag er mine Liza marklundbøger kommet og jeg skal vist lige ind og starte op på den der skal læses først af de 4 jeg har liggende, så tror jeg lige jeg skal et smut i Netto og så bage kage, når jeg kommer hjem igen. Preben henter Max idag, så han ikke helt mister kontakten dernede.

Ingen kommentarer: