21. juli 2009

Praktisk...faktisk


Her i aften er tiden gået med følgende; Preben og jeg har 10-års kæreste og 3 års-bryllupsdag her d. 5 aug. Det skal fejres med, at vi har dagen for os selv og skal have par-massage, spise italiensk og se Harry Potter (joh, den ser jeg gerne igen og vil gerne dele den med Preben), så fik jeg bestilt billetter til Max og jeg skal til Jylland d. 6-11 august med toget og det var da et værre bøvl. Men nu er der fred i kalotten. Måske skal vi i Legoland med Anna og hendes 3 børn, når Max og jeg er på ferie i Jylland alene. Nu får vi se. Vi skal rigtig nyde det og så har Preben hytten for sig selv. Det er jo også dejligt for ham : )

Så nu vil jeg snart gå ind og læse Liza Marklund og putte mig uder dynen. I morgen skal vi nok i svømmehallen med Lennart og William på 1 år. Senere skal vi i Tivoli - mest fordi jeg skal hente de der fordømte pladsbilletter inde på hovedbanen. Men okay, så kommer vi da i Tivoli og kan nyde stemningen derinde, det er jo fint nok. Torsdag skal vi alle 3 til jordmoder og så går turen til jylland på 5 dages ferie : )

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Jeg håber, at I kommer til at nyde Jeres ferie... Legoland er da et supersted at besøge. Mine drenge elskede de oplevelser, vi havde i det legeland ;-)

Unknown sagde ...

Bliver dejligt med lidt ferie :-)