6. juli 2009

En hyggelig mandag


Dette billede er lige et forsøg i det netop downloadede Picasa 3, som er ganske fantastisk og ganske gratis. Endnu et projekt her hen over sommeren ville være at få taget gode billeder af os alle tre og maven og få dem lavet sort/hvide og måske som her dushede og så finde rammer og få dem op inde på Max's værelse. Det er noget vi længe har talt om, men det bliver ved snakken. Vi skulle også have lavet en New York væg i sort hvid, så der er nok at små kreative projekter at tage sig til, for at gøre tingene herhjemme fuldendte. Men både Preben og jeg er født dovne og det der er prikken over i'et er bare lige lidt for besværligt.

Jeg kom til øjenlægen og inde jeg gik kom Lennart og vi sad og ventede på Preben. De gik så ned for at hente Max. Min kusine Anne skrev om vi var hjemme, for så ville hun kigge forbi. Noget hun især er god til at gøre. Jeg tog til øjenlægen og opdagede til stor glæde, at øjnene ikke skulle dryppes i dag, så jeg kunne køre hjem igen. Anne kom kvart i 5 og Max var først lidt genert, som han så fint udtrykker det. Men efter kort tid var han varmet helt op og også overfor Lennart, som han er vild med. Vi legede med modellér i køkkenet og sludrede, mens de store drenge spillede x-box i stuen. Anne skal være souschef på Søllerød Kro - headhuntet og det er da pænt sejt. Vi spiste kyllingedeller og fik hjemmebragt koldskål. Dejligt.

I morgen skal Max møde tidligt på "arbejde", da han skal ud på tur og sejle på Lyngby sø, så den står på madpakke og hygge. Farmor henter ham kl. 15 og så skal vi hjem til dem og spise. Hun kom hjem fra ferie i sydengland igår aftes. På onsdag kommer min veninde Anna fra jylland, jeg skal mødes med hende inde i byen og så tager hun emd herhjem og hygegr og sover til torsdag og det bliver bare så dejligt : )

Anne gik kl. 20 og jeg har lige lagt Max for en halv time siden. Nu vil jeg jagte hjemis bilen, der endelig lader klokken lyde. Uhmmm

Ingen kommentarer: