10. juni 2009

Mor & Søn


Vi ligger på gæstesengen på vores "altan" og synger efter vi har været i bad og fået vasket hårene af lille Max : )
Max har igen opdaget sangens glæder, det var et hit til babyrytmik i kirken, men nu synger vi igen. Det er jo der jeg har synes det bliver sjovt og hyggeligt. Max og jeg har haft nogle rigtig gode stunder igår og idag i vores seng med en stak bøger og så har vi ligget helt tæt og læst og snakket om billederne. Jeg har fået krammere og Max har været i bedre humør i disse dage. I dag fik jeg lov til at klippe ham med trimmeren og med saks bagefter uden den helt store tur. Han sover igennem hver nat stort set og vi må vække ham her i denne uge, hvor vi møder tidligt. Så det er bare sådan en lettelse og så dejligt at opleve sådan en idyl. Nu putter Preben Max og det går også ret hurtigt efterhånden, da han er træt om aftenen. Når han kommer ind har jeg lavet pandekager og vi skal have regnbueis og se Yes Man, som er en ret sød og sjov film.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Sådanne stunder er guld værd .-)

Anonym sagde ...

Det er dejligt med hygge og nærvær, vi glæder os til søndag, hvor vi kan låne ham og nyde ham. Kram Farmor

Jeannette Mariae sagde ...

Herligt som I dog hygger ;-)