8. juni 2009

Manden med Rottweileren

Jeg elsker Rottweileren og denne her var bare så flot.
Jeg har ikke fortalt så meget fra New York, det er nok fordi det er 4. gang og for mig er det ikke wauuu mere, så det var en dejlig ferie og shoppetur. Men derfor vælter jeg nok ikke i vilde oplevelser derfra. Det der var sjovest ved denne tur, var at vi var på de der fine restauranter og at det var noget særligt er der ingen tvivl om. Vi havde også nogle pussige oplevelser med nogle af New York mange mange orginaler. I Subwayen kom vi ind i en vogn med ganske få mennesker en aften. Vi kommer så til at sidde overfor en sort mand, der umiddelbart virker helt normal...indtil manden i højtaleren siger "Stand clear of the closing doors", hvilket sker hver gang den sætter igang. Så skal jeg da lige love for, at manden overfor vågnede op. "Don't tell me two tie", sagde han og ja, han sagde "tie"....."One tie", råbte han så med en galde i stemmen, så jo - han mente det sku da! Han fortsatte, "Don't tell me, stand clear of the closing doors" og senere "I'll thoot (shoot) you brølede han også efter computerstemmen. Da der var gået lidt med disse eder slappede han af og lænede sig tilbage og grinede for sig selv. Meeen så ville skæbnen at toget skulle sætte i gang igen og denne gang var der en dame, der først informere om nogle togskift med mere og manden overfor kvidrede "Ohhh tanks for the usefull imformation - but tell your stupid friend to shut up. Og pladen der aldrig nåede højede end two tie blev atter sat på til stor forskrækkelse for alle andre passagerer, der netop var stået på. Jeg havde meget svært ved at holde masken og resten af ferien har den ikke fået for lidt med at gengive hans monolog. man skulle helt sikkert have været der.

Ingen kommentarer: