18. juni 2009

Hyggelig morgen

Morgenen startede med Max, der var frisk ved halv 7 tiden. Igen i nat sov han mellem os, men denne gang var det en rolig nat heldigvis. Nu hvæser han ikke mere, så zoneterapien har hjulpet på at løsne op. Vi har spist havregrød og hygget os her til morgen og jeg nyder den tid vi har sammen uden stress og jag de her dage, hvor jeg møder sent. Så afleverer jeg ham kl. 9 og tager hjem og får selv slappet af. hvis jeg ikke havde de her oaser ved jeg da ikke hvad jeg ville gøre. Der har ikke rigtig været nogen update på nogen måde fra kommunen. Jeg sidder her og ringer til min sagsbehandler og kan ikke komme igennem og man bliver ikke sat i kø, så det er da lidt håbløst. Måske er det bare ikke ment to be, at jeg skal på flexjob. Jeg mærker en del modstand på de ting,jeg finder ud af hen ad vejen. Modstanden er måske også lidt indeni, for jeg går jo og håber på, at jeg får det bedre og finder en anden udvej. Jeg synes bare, at det er rart at vide med sig selv hvad ens handlemuligheder er og derfor ringer jeg. Ellers må jeg bare bruge mine paragrafdage i større omfang, når det er nødvendigt til den tid og af den vej få aflastning.

Ingen kommentarer: