10. maj 2009

Koldskål + Jordbær = Sommer


Max i hans nye wifebeater. Han er begyndt at gå med rigtigt undertøj nu og det er bare så fint. Så der blev nydt lidt koldskål med kammerjunkere og jordbær on the side ; )
I dag startede Loppemarkedet i Lyngby op og jeg fandt også noget. En lang hvid nederdel fra Jackpot til 30kr.. Lidt som den slags jeg søger. Så fandt jeg en grå og glinsende slå-om nederdel fra Day til 30 kr, som er så sød, begge kan godt bruges nu hvor jeg er gravid og det var også meningen med købene. En ret ny babyalarm fra Phillips til 100kr og undertøj fra Joha til Max for 10 kr. Det er hvad jeg vil kalde en okay start på loppeåret : ) Jeg kan heldigvis nå en tur mere på søndag inden vi skal til New York. Man kan jo ikke sige at priserne fejler noget og heller ikke kvalitet....men pladsen, den kommer jeg da snart til at mangle : )

1 kommentar:

Jeannette Mariae sagde ...

Jamen, hvor har du dog ret - det er bestemt = sommer ;-)