13. april 2009

Påsken er snart slut....







...og sikke en dejlig ferie med sol og afslapning i det jydske. Onsdag kom vi derover til mine forældre og der var straks lagt op til god mad og solfyldt påskeferie. Torsdag var vi hos min moster og onkel, hvor vi fejrede min kusines fødselsdag og havde en hyggelig eftermiddag. Aftenerne er gået med god mad, en film, en gang med raflebægerne og jeg har nok læst over halvdelen af min Harry Potter bog, der var SÅ spændende. I går var det min mors 67 års fødselsdag og den blev hold på hotel Arnbjerg i Varde med kanon lækkert mad og derefter kom min kusine, onkel og moster til kaffe og kage. Det var dejlgit at være ude i haven og især Max har nydt dagene i mine forældres hus, så vi er blevet meget derhjemme. Han har leget meget i den sandkasse min far netop har lavet til ham og i det lille legehus der hører til. hans kusine Matilde (Tipper) har han været vildt glad for og snakket ivrigt om. Han har vandet blomster og det i stor stil. Så dagene for Max har været fantastiske og på turen hjem i dag talte vi meget om det at have hus med have. Nu hvor priserne rasler ned er det ikke længere helt umuligt, at man skulle tage og benytte sig af situationen og måske eje et hus i nogle år og så sælge igen, når man kunne tjene en skilling. For ingen af os går med en husejer i maven. Men haven og friheden er priceless i dette fine vejr. Men hvem ved...måske er der en lejlighed med have i vente og måske kunne det blive rigtig godt, hvis vi kan sætte vores præg på det.
max og Preben er gået ned til underboerne og jeg følger nok trop om lidt, men trængte lige til at hvile ørene og hovedet. Jeg bliver som regel ret så mættet af at være omgivet af mennesker og sådan er det også lidt idag : )

Ingen kommentarer: