18. marts 2009

Siden sidst...



...har min veninde Mie født en lille dreng. Han kom til verden mandag morgen kl. 6.30 som skudt ud af en kanon og til moderens store forundring var han en dreng. Jeg var på arbejde i 12 timer i mandags og var hjemme kl. 20.30, men skulle da lige sortere lidt tøj til Mie, nu da de blev taget lidt på sengen. De fik det hele derop - to skrællesække og vi fik set det lille vidunder. Han var sød. Så det brugte vi torsdag eftermiddag og aften på og var hjemme kl. 20 og gik i seng begge to kl. 21 og var helt færdige.I dag handlede jeg lige ind efter arbejde, hentede Max og støvsuge og ryddede lidt op, for min mor kommer i morgen og bliver til lørdag. Dagens store irritationsmoment var, da jeg igen ikke kunne finde min cykelnøgle og skal ...igen...have cykellåsen skåret op og der skal en ny til. Jeg bliver så ked af det, når jeg ikke kan finde de åndsvage nøgler. Men hvad skal jeg gøre...skide i bukserne og lade det tørre...siger børnekoret : )

I aften er jeg alene hjemme med Max, der sover trygt i sin seng nu. I morgen skal jeg åbne og være på arbejde til kl. 14 og så hente Max og på hovedbanen efter mor. Jeg glæder mig sku helt til Påsken...lige nu trænger jeg : )

Ingen kommentarer: