9. marts 2009

Siden sidst....


....er jeg begyndt at mærke mere og mere til det lille frø i maven. Jeg kan ikke spise så meget og især om aftenen mister jeg helt appetiten og får kvalme og maveunde når vi har spist. Min mave føle mere sart i det hele taget. Jeg er helt enormt træt hele tiden. Kan sove når som helst og føler mig stort set ikke frisk. Men det går lidt op og ned - ligesom mit humør. Alt sammen sikkert helt normalt.
Max og jeg har haft en stille og hyggelig morgen. Han har tullet lidt rundt og leget selv. Han tegner meget og vil gerne tegne sammen med mig også.
Igår fik vi taget bøjlen af hans højstol og det var vist på tiden - lige bortset fra at atolen ikke kan være inde under bordet og det har gjort, at vi måtte finde bord og 4 stole på dba.dk igår og skal nu bare have det hentet. Men det bliver dejligt at få ordentlig plads i køkkenet - også hvis man lige vil spise mere end 2 + Max derude. max kan selv kravle op på højstolen uden stort besvær og er glad for, at vi fik gjort stole mere alderssvarende.
Nu er der et par timer, hvor jeg skal slappe af og samle energi til resten af dagen. Mine svigerforældre kommer til mad i aften. Så de er her nok når jeg kommer hjem kvart over fem.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det kan du tro vi gør, vi kan have alt klar til du kommer hjem, så kan vi hygge os, vi glæder os til at se Jer alle. Sikke et sødt billede, der er på bolgen idag. Kram Jette

Madame sagde ...

Det er spændende med din graviditet, Rikke, og jeg tror, det er helt nromalt, hvad du føler.