30. marts 2009

Jeg glæder mig til påsken!

Og det har jeg at se frem til i denne travle tid. I dag har trætheden og udmatningen fyldt rigtig meget for mig. Jeg har dog fået vendt mine dilemmaer med mine kollegaer og hørt deres syn på det hele og jeg får medhold hele vejen. Pas på dig selv...Så det må jeg se at få lavet en ordning omkring, så kan gøre det nemmere for mig og jeg kan gemme lidt af mig selv til min familie.
Min graviditet forløber uden det store bøvl. Jeg har ikke rigtig kvalme og min mave fungerer udemærket so far. Solen hjælper mit humør meget på vej og jeg er meget afhængig af solens stråler.
Ønsker for mig selv:

½ times motion om dagen under min barsel.
1 times sollys om dagen, når vinteren står og banker på døren, så jeg kan undgå en depression : )
Mere seriøsitet omkring min sclerose og min psykiske tilstand.
Mere kærlighed, tosomhed omkring en fælles aktivitet og intimitet med Preben = glæde i mit liv.
Glade tanker skal hovedsalig fylde min dag og mit liv.
Huske at slappe af så snart lejligheden byder sig og måske endda mediterer nogle gange om ugen til mine ciel cd'er
Glad...ikke spor ked af...
Max og hans søde og hæse stemme, hans kram og kys, han store personlighed!
Prebens kærlighed og glæde over vi er sammen og over at være far.
Glæden ved at være gravid igen og kunne tage det ganske rolig. Forventningen der komemr til at stige hen over sommeren.
New York turen - vores 4. gang, hvor der skal shoppes, hygges, spises go' mad, indsnuses og opleves.
Bloggen, hvor jeg får det afløb som mit liv nogle gange behøver. Åndehullet : )

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Det er da nogle vildt dejlige ønsker, du har for sig selv ;-)

Unknown sagde ...

Ja, ønsker har det aldrig skortet på ; )