1. marts 2009

Gennem marv og ben....


Så træt føler jeg mig virkelig! Jeg er drænet for liv i kroppen. Efter et par nætters mangel på søvn, en begyndende kvalme og kroppen der sikkert er på overarbejde for at støbe det lille barn, så er jeg bare færdig som popsanger. Jeg er trist, sløv og ugidelig. I morgen bliver jeg hjemme med Max, så han kan blive ordentlig frisk. Han hoster da endelig noget op, men er stadig udkørt efter nogle hårde dage med hvæsende vejrtrækning. Jeg selv skal også benytte lejligheden til at samle kræfter til ugen der kommer. Ellers ved jeg, at det bliver alt for hårdt.
Den dårlige nyhed om min kære moster, der har fået en hjernetumor har vist også sat sine spor i humøret. Jeg har så mange minder om livet tæt på hende som barn og deres nærværd, da jeg var syg for snart et par år siden. I morgen skal hun scannes og så får vi se. Jeg håber virkelig der kan gøres noget. Mine tanker er meget i mindernes land. De mange ferie sammen med min moster, onkel og de to kusiner på Samsø og det trykke hjem de havde. Det kan bare ikke være slut - hun SKAL komme godt igennem det her!

Ingen kommentarer: