28. februar 2009

Det lille skind

I går ringede de fra vuggestuen, at Max var meget pyldret og havde kun sovet en urolig times middagslur. Han hostede meget og havde svært ved at trække vejret. Så jeg hentede ham med det samme, jeg troede han sov og brugte tiden på at støvsuge herhjemme. Da jeg fik ham hjem var han også et lille skind, men i rimelig godt humør. Om aftenen kom Thomas, Marie og deres store hund Bjørn. Max var glad for Bjørn, men under almindelige forhold ville han løbe efter ham hele tiden. Max var tit ked af det og vi lagde ham ind i seng omkring kl. 19, da kunne han ikke mere. Så sov han sådan lidt uroligt indtil kl. 22 og der tog vi ham op, for han hev kraftigt efter vejret. Da Thomas og Marie gik tog vi til vagtlægen med han for en sikkerheds skyld. Han var rigtig rød i halsen uden der var betændelse. Så det fik vi ikke så meget ud af. I nat har han sovet lidt i etaper. Men sov måske 3 timer og var vågen i 20 min. Nu er han og Preben i bad og Max er stadig meget ked af det og vil hele tiden være tæt på. Det lyder nu som om badet er en god afveksling og det er godt at blive varmet lidt igennem. Når han kommer ind skal han have zoneterapi igen, for det er super godt. Kamillethe med honning står klar.
Kl. 10 skal vi til brunch hos min svigermor der fylder 60 og når de andre tager i skoven går jeg hjem med Max og så sover han herhjemme. I aften skal vi ud og spise hos Maria & Jannik. Bare stille og roligt hygge og Max er jo så glad for dem, så jeg er sikker på, at det nok skal gå. Så kører vi bare hjem, når han bliver for træt. Nu vil jeg ind og ligge dynen klar til behandlingen og slå op under astma og ondt i halsen : )

1 kommentar:

Sus sagde ...

Synd for Max at han er så sløj. Rigtig god bedring til ham.