7. marts 2009

Afslapning i mit hoved....

Afstressning fra arbejdsmæssige tankespin, følelsmæssige utilstrækkeligheder og kaosvirksomhed...
Nu er det weekend!
Vi har lige set X-factor, som Preben båndede igår, da jeg var til fest i ballerup Superarena. Når Max og Preben har været nede og lappe cykel skal Max ned og sove og når han vågner skal vi i Lyngby Centret og have købt lidt forskelligt. Preben skal have fundet et dæk der ikke punkterer hvert andet øjeblik, jeg skal have en ny bh - som jeg kan være i. Max skal måske have et nyt puslespil, da han mestrer dem han har til UG og evt. et par nye body'er der passer lidt bedre. Ellers skal vi bare være 3-som i weekenden, have gjort rent i morgen og tulle rundt om os selv. Jeg trænger virkelig til bare at være her. Mine tanker skal være glade og der er jo masser at glæde sig til.
Min søns morsomheder og nye ord som han fylder os med hver dag. Han kærlighed og glæde ved alting. Vores tur til New York i maj, hvor vi skal være os selv en helt uge og samle energien fra storbyen, som vi kender så godt efterhånden. En forhåbentlig dejlig sommer og en god tur til Sveriges idyl.
Den store glæde der kommer til at fylde os når vores andet barn kommer til verden. Der er jo nok at se frem imod : )

Ingen kommentarer: