29. januar 2009

Ugens dynamiske afslutning

I aften skal sengen rammes tidligt, for jeg skal op kl. 6, åbne fritteren, i bh.kl. til 10.30, til møde med mine kollegaer til kl. 13, hvor vi går over til skoleudviklingskursus med lærerne omkring den svære samtale, hvor bla. Lai Yde skal komme og træde op : )
Derefter skal vi spise sammen og det slutter ca. kl 21, hvor vi måske lige skal drikke en øl med vores studerende og så skal jeg vist hjem i seng.
Lørdag skal vi først over og aflevere vores søn hos svigermor og svigerfar, der efter sigende får nok at se til, da de også har sagt ja til at passe deres andet barnebarn. Så skal vi hjem og hente vores underboer og så går turen til Sverige og til Thomas og Maries ødegård. Det skal indvies. Så der skal festes lidt og vi skal sove der til søndag. Det er et rigtig fint hus i følge billederne og helt nyt næsten, så den står ikke på skovskiderstilling, tørkloset eller noget andet ubehageligt.
Søndag skal vi så hente Max igen og hjem og slappe lidt af.
Mandag er jeg i bh.kl. hele ugen og det er som regel en lidt hård uge, men oveni det kommer Prebens niece så også mandag aften. Så fra nu til mandag aften...blog i hvile tror jeg.
Nu vil jeg lige ind og pakke lidt tøj til lørdag, for jeg ved ikke lige hvornår jeg eller gider og har tid og så er det i seng emd Harry Potter ; )

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja der er nok at se til, vi skal ikke passe Bianca i weekenden, de kommer begge op lørdag aften og ser Melodi Grandprix og måske skal Bianca og Max lege i løbet af dagen. Vi skal nyde ham det meste af tiden alene og det glæder vi os til. Vi ses lørdag morgen. Kram Farmor

Unknown sagde ...

det lyder da hyggeligt ; )