26. januar 2009

Denne bog står på ønskelisten....

Jeg har fået anbefalet denne bog af min psykolog, da mine tanker har kredset meget om mad og især forbuddene med de efterfølgende tanker omkring hvor forkert det er osv. En mekanisme i mig, jeg ikke helt har kontrol over. Så derfor vil jeg gerne forstå hvad der sker i mig og derfor denne bog, som jeg påtænker at købe.

Noget af det der bekymrer mig mest, ved at skulle tænke på barn nr. 2, er om Max kommer i klemme og hvordan man løser hverdagens små konflikter.Om man nu får tid til alle i familien, så derfor ønsker jeg at få klarhed over nogle af mine tanker omkring vores projekt : )

Denne fordi det er godt med gode råd og jeg bruger som regel prøver af. Jeg nyder at blive inspireret af kloge mennesker og nyder at få en ny vinkel på mit liv.


Jeg kunne jo begynde at gå på biblioteket og måske skulle jeg undersøge om de her bøger ligger og venter på mig. jeg tror jeg har det godt med at eje mine bøger, for de er en del af mig på en eller anden måde. Jeg har alle Harry Potter, Ringenes Herre, Steven King har jeg 6-7 stykker af og en del andre bøger, der har lært mig en masse. Men jeg giver biblioteket en chance. Det er jo noget billigere : )


Update: Hvad du ønsker skal du få : ) Jeg har reserveret bøgerne på herlev bibliotek.




2 kommentarer:

Madame sagde ...

Jeg synes, det er en god idé at starte med at låne bøgerne, Rikke, nogle gange bliver man jo skuffet. Men hvis man så er hooked, køber jeg også straks bogen. De ser spændende ud begge to, når man går med de tanker, som du fortæller om:-)

Unknown sagde ...

Preben har købt Barn nr.2 men de andre vil jeg da glæde mig til at låne. jeg har ikke brugt biblioteket ret meget som voksen. Kan nok bare bedst lide at eje bøgerne selv som jeg skrev.