15. december 2008

Julen har bragt....

Det tog mig da også det meste af weekenden og mandag med at komme mig over julefrokosten i fredags. Ikke pga. tømmermænd eller pinligheder, men ømhed i kroppen af mine støvler, for vild dans og et par nætter med for lidt søvn. I dag er jeg sådan ved at blive normal igen, stadig ret øm - men så kommer mine bivirkninger så lige snigende...ja ja, det er ik nemt, at bo i casa del Rikke lige i de her dage. Jeg cyklede heldigvis på arbejde i dag, for Preben havde lappet den igår. Det var bestemt ik sjovt i morges, men jeg er nu glad, når jeg kan få det gjort et par gange om ugen - det er da 2 timers motion. Så fredag skal jeg helt sikker cykle igen og måske også onsdag. I morgen tager jeg bilen ; )
I morgen kommer Max's fætter (pap-fætter) William sammen med hans forældre og så skal vi hygge os herhjemme lidt. Måske kommer min veninde, mand og datteren Flora også tordag, fredag skal Max passes og vi skal se "Four Christmases", lørdag skal vi til "lillejul" hos min svigerind, sammen med Prebens familie og søndag skal vi måske en tur i Tivoli med Max, han sov nemlig i lørdags da vi lige var et smut derinde med min mor. Så har vi kun mandag tilbage og så skal vi køre mod jylland d. 23 omkring middagstid, hvis vi er så heldig at få fri til det. Så skal vi over til hygge, god mad, gaver, familiehygge på juleaftenen. Der bliver vi 5 med Max og det er dejligt. Første juledag skal vi nok bare slappe af, 2. juledag skal vi holde den store julehyggedag med min mors side af familien, min nevø har fødselsdag ogvi skal se gymnastik (traditionen tro) på 3. juledag i Outrup. Forhåbentlig noget flot noget af slagsen. 4. Juledag skal vi hjem igen. Vi skal også besøge mine kusiner efter aftale, de er nemlig lidt pjatte med Max og min veninde Anna og familie skal vi også ud til, hvis vi ellers kan finde et lille hul i de mange planer, det kan vist godt blive svært ; )

Ingen kommentarer: