14. december 2008

Alt for længe siden!


En lille nissemand med munden og blusen fuld af pebernødder: )
Puha...det er bare så lang tid siden, at jeg har taget mig tid til det her og tiden er der om aftenen, men det skide World og Warcraft har virkelig ædt min tid og nu er der sat rationering på. Her i aften har jeg siddet på nettet og kigget på en ny vinterfrakke og har fundet indtil flere flotte på macys.com og bloomingdales.com, men har ikke købt nogen, da jeg ik' aner hvad der løber på i told mm. inden man ser sig om og det der så var så billigt er pludseligt ik' så billigt mere.
I dag har vi været til housewarming for familien hos min svigerinde, min veninde Anna har ringet og jeg glæder mig til, at vi skal besøge dem i Julen. Nu vil jeg snart trille i seng helt uden abstinenser fra mit mangel på at spille WOW og læse i min Steig Larsson bog og så ellers falde tidligt i søvn. Nu er der kun 6½ arbejdsdage tilbage inden vi tager til Jylland og holder Jul, men kulden og mørket får det til at virke som lidt længere tid. Det bliver så fedt med 10 feriedage, jeg skal nyde det i fuld drag : )

Ingen kommentarer: