3. december 2008

Bibi Tryllenisse, julestemning og en fridag i sigte...

Efter nogle ugers pres over julestykket med børnene på mit arbejde er det nu vel overstået, vi spillede det endda 3 gange og forældrene var også begejstrede. Vores studerende var heldigvis stand-in for et sygt barn, der ellers skulle være Buksebums - men til stor begrejstring hos alle. Vi havde ellers julehygge overalt på fritteren og det er jeg altid glad for at deltage i. Men tingene har efterhånden en konsekvens for mig, da jeg bare ikke kan holde til så meget mere. Så på fredags efter denne lidt hektiske uge tager jeg en paragraf dag efter at Preben har presset på og min leder også mente, at det var helt fint med hende. Længe leve baglandet, når man nu selv er for pligtopfyldende og tror at verden ramler, når man ikke er der. Så da skal jeg bare slappe af herhjemme. Max får en dejligt kort dag i vuggestuen og jeg kan få samlet lidt kræfter igen : )

Max's nyeste: Han synger efter sigende i vuggestuen og her til aften så sang jeg lidt.. "la la la la" og sagde; "Nu er det dig", Så sang han også la la la.
Han siger "Moar", "mig", "mere", "Maja", "Karla", "Gruer" (druer), "iiinnn" (mandarin), og meget mere.
Han kan sige på babytegnspriog: Sove, Bad, Spise, hat, hund, hår og kan efterhånden en del dyrelyde. Så drengen er et snakketræ...som sin mor.
Ja, det var bare et udpluk, syns bare han kan så mange ting. Nu lægger vi ham til at sove og går også nogle gange fra han, hvor han så græder. Men ikke ret lang tid, så sover han og sover hele natten de fleste dage til kl. 7-8

Ingen kommentarer: