30. november 2008

Her juler vi!

I går var jeg til julefrokost, som er tradition for mine gamle semi. venner. Det var kanon hyggeligt. Helt klart en anden slags fest end før de fleste fik børn, men bestemt ikke mindre hyggeligt ; )
I dag kl. 10 efter sådan ca. ingen søvn pga. mavepine og en hjemkomst kl. 03.00 i nat, skulle Max og jeg til julehygge med 2 fra mødregruppen. Så Max legede med...eller ved siden af Simon og Astrid og vi mødre sludrede, det var bare rigtig dejligt at opleve. De fik begge krammere da vi gik og det var bare så sødr. Da vi kom hjem puttede jeg max ud i barnevognen og så gik vi i gang med børnefingre på vinduerne og nullernemændene. Vi fik ryddet en del op og nu står julekassen klar til Max står op.
I morges fik han en adventsgave fra mine svigerforældre, som var et spillende julekort, en lille bamse og en mini-julekop. Af os fik han... hvad er det nu det hedder? En snemand i en kugle, der rystes og så sner det... ordet er pist væk : )
Max står nok snart op og så skal vi høre julemusik, spise pebernødder og pynte op. Han er sikkert vild med nisser. Vi skal også have et lille juletræ i år - jeg er sikkert på, at det også gør lykke.


Ingen kommentarer: