5. oktober 2008

Tænk, er det allerede...



Søndag...




Vi har haft en rigtig dejlig weekend med besøg hos bedstevennerne, hvor vi så vild med dans - selvom jeg efterhånden ikke helt fatter hvad Danmark stemmer med, danseøjnene er det ihverfald ikke. Hvad sker der lige? Enhver kan da se at statsministerfruen og quizværten kunne danse til radioavisen og det er omtrent det!


Nå, men Max holdt ud i højt humør til kl. 23, hvor vi listede hjemad. Han sov til kl. 9, men har nogle lidt hårde nætter (synes vi forældre), han vågner tit og det er lidt træls.


Lørdag skulle Preben hjælpe sin søster med at smadre køkken, så der kan komme nyt op i hendes nye rækkehus. Lucky Persson! bagefter tog vi til Herlev og fik investeret i bleer og et sæt tøj til Maximusen. I går aftes var der dømt kæreste, for ellers er det den slags der går direkte i glemmebogen ; )


I dag har vi nydt regnen, tæmdt stearinlys i køkkenet, mens vi fik morgenmad - Max og jeg og lod Preben sove længe. Preben skiftede den selvmordstruede håndvask på badeværelset ud med en der ikke hænger og truer. Det ordnede han hurtigt, min lille handymand. Vi fik vasket tøj og det blev sent før Max blev træt nok til en lur. Han sov over 2 timer og vi måtte vække ham, da vi jo skulle ned til vores venner i Herringløse. De har lille William, der er lige omkring de 3 mdr. nu og en dejlig lille bamse. Max blev pludselig meget jaloux, da jeg hold ham. Så den evige 2. plads var et øjeblik på standby. Jeg var number uno : ) Jubiiii.


Ha' det godt derude i natten...

Ingen kommentarer: