1. august 2008

Vi ses om en uges tid...

Max var vild med Gefionspringvandet, da vi var på gåtur på langelinie.

Men man skal dog også nok smile til fotografen : )

Marie tog Max med på en lille tur, da vi var på stranden i dag og fandt en sød lille hund, der var vild med når sandet virvlede, så det gik der lidt tid med.Gismo og Thomas var Max også meget betaget af.

...for i morgen tidlig tager vi mod Ærø og skal nyde idyllen og den danske sommer. I får et par billeder af vores ynglingsbaby med på vejen og pas så godt på jer selv så længe : )

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære lille famlie. Rigtig god tur til Ærø. Jeg vil tænke på Jer og sende gode tanker. Knus fra Søsum

Unknown sagde ...

Mange tak søde JM, Jeg håber også i nyder sommeren, det er nu jeg nu sikker på at i gør.
Knus fra mig og familien : )

Anonym sagde ...

Kære Rikke. Jeg satser på I nyder det på Ærø. Tror det er godt for dig:-)

Unknown sagde ...

Hej Anja, ja vi nød det og jeg fik sovet som aldrig før - lidt skræmmende faktisk, at en tur i sommerhus kan gøre det ved en, men jeg trængte nok til det : )