10. august 2008

Så er ferien slut...


...og det var en dejlig ferie både herhjemme og på Ærø. Konklusionen på 2 ugers ferie og små skavanker der har afløst hinanden er vist, at de positive briller skal pudses igen igen. Før ferien havde jeg været forkølet i en måned, hostet og sluttede af med feber og ondt i underlivet og en tur på skadestuen - uden noget resultat andet end mere bekymring om hvad det er for en hård dims jeg har i maven. Jeg havde noget maveonde i forbindelse med at Max også var syg. På ferien har jeg sovet ekstremt meget. Hver gang Max sov og en eftermiddag tog jeg 2½ time. Det var lidt skræmmende. Jeg tror måske jeg har jernmangel, men er ikke sikker på noget mere. Alt det her gør mig lidt nervøs, da jeg jo tit har de der perioder med mange skavanker og så er der altid en grund til det, som ikke bare er en skavank. I morges vågnede jeg med 2 forkølelsessår og det er også et tegn. Men jeg er bare så ked af, at jeg hele tiden skal have det sådan og at jeg igen skal tage mig selv i nakken og kunne styre slagets gang selvom jeg er vildt bange. Men jeg SKAL finde glæden frem, det er det eneste der hjælper : )


Pause - skal lige gå med Max


På turen gik det op for mig endnu en gang... smil til verden og den smiler til dig. Lavede et mantra....


Jeg vil være glad
Jeg VIL være glad
Jeg vil være frisk
Jeg vil være rask
Jeg vil vær' lykkelig til livets ende

Jeg ser livets lys
Jeg samler på kys
Jeg samler på håb
Så hør dog mit råb
JEG VIL VÆR' LYKKELIG TIL LIVETS ENDE





Billeder fra ferien følger : )





2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tusind tak fordi du vil dele dit mantra med andre.

Jeg har forøvrigt haft 2 indlæg omkring samme tema her i den forgangne uge

http://abildjyden.wordpress.com/2008/08/03/

http://abildjyden.wordpress.com/2008/08/06/

Måske kunne du bruge noget herfra.

Velkommen hjem til hverdagen ;-)

Anonym sagde ...

Sikke da et dejligt mantra!

-og også velkommen hjem herfra.