13. august 2008

Glad for.....

... at dage nogle gange kan give en det man mangler. Det man leder efter eller længdes efter.

... at Preben var i et rigtig smittende humør i går, han er så sød når han kvidrer af glæde og i går fik han købt tøj til Max og var helt vild, fordi han ikke havde brugt penge i lang tid og føler sig rigtig overskudsagtig. Han pokerspil går også rigtig godt og han har vundet omkring et par tusinde siden i lørdags og det er jo dejligt. Jeg kender godt følelsen af at føle sig lidt rig, glad og totalt fyldt med positiv energi og jeg er det heldigvis tit. Det har godt nok været meget sløvt med min energi, men den er på vej op igen. Heldigvis, for det er den jeg næres ved.

...at tingene sker fordi der er en mening med det, har jeg lært af en meget klog lille heks : ) og det lever jeg efter de fleste dage og har det rigtig godt med den viden faktisk. Det er nok blevet en slags ideologi for mig.

...at jeg kan leve mig ind i en fortryllende verden om aftenen i World of Warcraft og glemme at være voksen og lege lidt : )



4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Rikke.

Super dejligt indlæg, den positive energi smitter!

Ha' en god dag.

Hilsen fra Pernille

Anonym sagde ...

Hvor er det dejligt, at I har hinanden, dig og Preben ;-)

Anonym sagde ...

Hej Rikke
Lad os snakke sammen en af dagene - har betalt for total health og glæder mig vildt - er begyndt at detoxe på egen hånd - pyha det er hårdt, men faktisk har jeg det rigtig godt med det...

Knus til jer alle 3

Kh. Anna

Unknown sagde ...

Pernille: Tak for den søde besked, dejligt at du læser med.

JM: Ja, jeg er en heldig kvinde.

Anna: Åhh jeg får helt dårlig samvittighed, for jeg anti-detoxer for tiden og det er noget fis. Er så lækkermåsen hver dag, at det er helt vildt. Men jeg håber så, at kurset sætter lidt spark bagpå, så jeg får lysten og energien til det : ) Glæder mig til at vi skal snorke, skylle og rense sammen. Hi Hi