27. juli 2008

Zoo

Løverne var et hit for Max : )

Max ved godt, at man skal kriditkortet frem, når man skal i Zoo. Heldigvis kan min svigermor få dem til under halv pris gennem sit arbejde. Så det var ikke så tosset : )
Det var en dejlig dag for Max igår. Jannik & Maria er udnævnt som moster og onkel, da de er så søde ved Max og han er også meget glad og tryk ved dem. Vi mødtes foran Zoo kl. lidt over 13 og gik så ind og genopdagede Zoo. Jeg har ikke været der i 11 år tror jeg, så derfor var der en del nyheder for mig. Max var iførst den rette body til lejligheden og han var ret fascineret af nogle af dyrene og andre kunne han ikke få øje på. Men vores kamera havde ikke ret meget batteri, så jeg skal have kopieret Jannik & Marias billeder. De tog nok en million billeder : )

Ingen kommentarer: