12. juli 2008

Siden sidst

I går gik det stærkt. jeg havde fri omkring kl. 16:40 og så skulle jeg hjem og gøre mig klar til fødselsdagsfest hos Marie, som er Thomas' kæreste (Prebens ven). Vi skulle over med Max til svigerforældrene og så køres af svigerfar ind til byen. Det var en rigtig hyggelig fest. Vi var 3½ par, da en af pigerne var blevet syg. Vi fik lækker mad og spille Cluede og Trivial og det var en hyggelig aften, der sluttede omkring kl. 2. Vi sov til kl. 10.30 og det var egentlig ikke vores intension, da vi havde sat vækkeuret, men havde overhørt det.
Nu går Preben med Max, så han kan få sig en lur. Vi skulle have været ned til Lennart og Mia og se babyen, men de er trætte i dag, så vi venter til i morgen. Det kribler i mine fingre, bliver totalt skruk, når jeg bare tænker på den lille bamse. Fætter Frode er han døbt indtil videre...af mig. Men de finder nok et mere passende navn, jeg har også givet mig selv titlen "Tante Bruun", det lyder så hyggeligt ; )

Ingen kommentarer: