6. juli 2008

Ikke bare 3 men 4...

En gynge som mormor har købt, så han kan gynge, når vi kommer til jylland. Men vi låner den lige indtil vi skal til Jylland igen. Der går heldigvis ikke så længe. 3 uger og så er det ferie igen : )

....kindtænder er på vej. Det gør vist ret ondt og han er meget træt hele tiden, den lille mand. Så lige nu sover både Max og Preben til middag. Vi har fået hentet vores barnevogn i Babysam og det kostede 1000 kr for 4 nye hjul. Det skal SAS heldigvis betale, så regningen skal nok lige sendes, når jeg har talt med dem. Ellers har dagen været præget af vores efterveer af min hårde uge, Max's tænder og Prebens pokerspil i nat. Så vi er på laveste gear i dag og det er dejligt at kunne være det. I morgen starter første uge af mine 3 arbejdsuger og det skal nu nok gå hurtigt. Men lige nu gider jeg ikke rigtig, det må jeg jo nok indrømme.

Jeg har lige bestilt 4 meter mørklægningsgardin til Max's værelse, det er i lavendelblå og det skulle helst hjælpe ham til, at han kan begynde at sove noget mere i sin seng. For lige nu vågner han tidligt og falder sent i søvn. Måske vil det hjælpe lidt med noget mørke : )

Ingen kommentarer: